خریدار

اشتراک گذاشته شده با :

خرید اینترنتی

خرید آنلاین از بانه با راهکارهای بومی
خرید آنلاین از بانه با راهکارهای بومی
«بانه پلازا» یک فروشگاه آنلاین است و در شهرستان بانه و در مرز عراق تاسیس شده و می خواهد در قدم اول بازار غرب کشور را تحت تاثیر قرار دهد. هم بنیانگذارانش با آنکه هردو جوان هستند، در مدیریت پروژه و فعالیت های استارت آپی، تجربه خوبی دارند. 

خرید اینترنتی در ایران سالانه رشد ۶۰ درصدی را تجرب
خرید اینترنتی در ایران سالانه رشد ۶۰ درصدی را تجرب
خرید اینترنتی در ایران سالانه رشد ۶۰ درصدی را تجربه می‌کند به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم شروع به اعتماد به خریدهای آنلاین کرده‌اند و خرید اینترنتی ایرانی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین سالانه به‌طور متوسط ۶۰ درصد افزایش می‌یابد. به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم به آهستگی شروع به اعتماد به خریدهای آنلاین کرده‌اند. آمارها و واقعیت‌ها حاکی از آن است که بیش از ۲۰ هزار فروشگاه اینترنتی در تهران فعالیت دارند. تنها در سال ۲۰۱۵، ارزش فعالیت‌های تجاری این فروشگاه‌ها از رقم ۱۷٫۴ میلیارد دلار گذشت. این رقم در حالی است که اکثر جمعیت ایران هنوز متقاعد نشده‌اند که به‌صورت آنلاین خرید کنند. برآوردها نشان می‌دهد که خرید اینترنتی ایرانی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین سالانه به‌طور متوسط ۶۰ درصد افزایش می‌یابد. اینترنت در طی چند سال گذشته با بیشترین سرعت در ایران گسترش‌یافته است. آمارهای ۱۰ ماه گذشته نشان می‌دهد که میزان نفوذ اینترنت در ایران به ۸۲٫۱۲ درصد رسیده است. این رقم حتی در برخی شهرها بیشتر از ۱۰۰ درصد است. ایران اخیراً فاز نخست شبکه اطلاعات ملی را راه‌اندازی کرده که درنتیجه آن سرعت اینترنت به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است. حداقل ۱۹ میلیون ایرانی از طریق گوشی‌های همراه خود از اینترنت استفاده می‌کنند. شهروندان ۶۰۰ شهر به اینترنت ۳ جی و ۲۰۰ شهر به اینترنت ۴ جی دسترسی دارند. نرخ نفوذ تلفن همراه در ایران ۹۴٫۴۶ درصد است. این میزان از نفوذ اینترنت زمینه را برای توسعه تجارت الکترونیک فراهم می‌سازد. سفارش یک محصول به‌صورت آنلاین در ایران با دیگر کشورهای توسعه‌یافته تفاوت ندارد. ایجاد فرهنگ اعتماد و خرید آنلاین در بین شهروندان ایرانی کار آسانی نیست و فروشگاه‌های اینترنتی نظیر دیجی کالا، بامیلو و زنبیل به قطب‌های اصلی چنین فعالیت‌هایی تبدیل‌شده‌اند. فروشگاه‌های آنلاین همکاری نزدیکی با شرکت ملی پست ایران دارند. شرکت ملی پست ایران در تلاش است تا با استفاده از فناوری‌های روز، سرعت فعالیت خود را بالا ببرد. یکی از این فناوری‌ها سرویس ردگیری بسته‌های پستی است. با استفاده از سرویس «ردگیری مرسوله‌ها» توسط ارسال‌کننده و دریافت‌کننده می‌توان به‌راحتی از طریق سایت شرکت ملی پست از آخرین وضعیت ارسال مرسوله‌ها مطلع شد. درزمینهٔ خرید اینترنتی ، پلیس آنلاین نقش مهمی درزمینهٔ مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ایفا می‌کند. پلیس با جرائمی نظیر کلاه‌برداری، توهین به افراد،هک و نفوذ به سرورها مقابله می‌کند. منبع: پرس تی وی
اینفوگرافیک خرید آنلاین : واقعاً مردم چه چیزی را آ
اینفوگرافیک خرید آنلاین : واقعاً مردم چه چیزی را آ
اینفوگرافیک خرید آنلاین : واقعاً مردم چه چیزی را آنلاین می‌خرند؟ همان‌طور که انتظارش هم می‌رود یکی از محبوب‌ترین دسته محصولات در خرید اینترنتی موزیک و فیلم است؛ چراکه محتوای این دسته به شکل دیجیتال و قابل دانلود قابل تولید و تهیه است و در اکثر اوقات حتی نیاز به ارسال فیزیکی نیز ندارند. بازیگران اصلی این رده در ایالات متحده سرویس‌های آنلاین آی‌تونز iTunes و نتفلیکس Netflix هستند. اما محبوب‌ترین رده، محصولات الکترونیک هستند؛ به نظر می‌رسد در ایران نیز همین رده، محبوب‌ترین کالاها برای خرید آنلاین باشد؛ چراکه این محصولات مشخصات فنی کاملشان در کاتالوگ‌ها و نقدهای آنلاین موجود است و خریدشان نوعاً با تصمیم قبلی و با آگاهی از محصول و برند مربوطه انجام می‌شود، همچنین فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در این حوزه فعال‌اند. رده‌های بعدی نیز تقریباً وضعیتی مشابه دارند و هر چه ویژگی‌های محصولات مشخص‌تر باشد، تمایل مشتریان به خرید آنلاین بیشتر است؛ مثل رده‌های “اسباب و مبلمان خانه”، “تجهیزات اداری”، “عروسک و اسباب‌بازی”، “لوازم ورزشی” و “کتاب”. اما نکته قابل‌تأمل در این نمودار سهم بالای خرید آنلاین پوشاک است که بسیار دور از ذهن است، اما با شروع به کار سایت‌هایی که بحث “اتاق پرو مجازی”، “تولید سفارشی‌سازی شده” یا امکان “پرو لباس در محل” و یا “عودت رایگان کالا” را فراهم کرده‌اند، این امر تحقق‌یافته است. سهم پایین بازار قطعات کامپیوتری بسیار عجیب است، درحالی‌که فروشگاه‌هایی نظیر dell.com که از اولین خرده‌فروشی آنلاین بوده‌اند در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. سهم پایین بخش دارویی نیز متأثر از بدنام شدن تدریجی فروش این محصولات به‌صورت آنلاین به علت فروش محصولات بی‌کیفیت و تقلبی با روش ایمیل اسپمینگ بوده است و البته نباید از این نکته غافل شد که محصولات به علت سروکار داشتن با مبحث سلامتی، مردم حساسیت بیشتری در خرید آنلاین از خود نشان می‌دهند. بالا رفتن سهم فروش مواد غذایی و نوشیدنی از گرایش روزافزون برندهای معتبر به سمت این نوع کسب‌وکارها است؛ برای مثال amazon و Groupon در سال ۲۰۱۵، سرویس ارسال غذای آنلاین خود را راه‌اندازی کردند.
حجم خرید اینترنتی ایرانیان از فروشگاه های اینترنتی
حجم خرید اینترنتی ایرانیان از فروشگاه های اینترنتی
حجم خرید اینترنتی ایرانیان از فروشگاه‌های اینترنتی در سال ۱۳۹۴ طبق آمار اعلام شده توسط شرکت پست ۲۹۰۰ فروشگاه اینترنتی در ایران دارای مجوز و طرف قرارداد با پست در حال فعالیت هستند. براساس این آمار و ارقام در هشت ماه اول سال ۱۳۹۴ نزدیک به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خرید اینترنتی از طریق درگاه پست انجام شده است که این میزان رشد ۱۰ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته به جهت ارسال مرسولات داشته است. ارزش خرید اینترنتی کالاها از فروشگاه‌های اینترنتی در ایران در دوره هشت ماه اول سال ۱۳۹۴ حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده که این رقم رشد ۳۰ درصدی را نسبت به سال ۱۳۹۳ نشان می‌دهد. حسین مهری در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده است که در حال حاضر ۵۰ شرکت طرف قرارداد با شرکت پست هستند که ۲۹۰۰ فروشگاه اینترنتی با آنها همکاری می‌کنند و در نهایت برای ارسال مرسولات خود از درگاه پست استفاده می‌کنند. همچنین سامانه خرید و فروش شرکت پست با نام Ebazar با اتصال به حدود ۷۵۰ فروشگاه برای ارائه خدمات فروش اینترنتی در استان‌های مختلف راه‌‎اندازی شده است. منبع: خبرگزاری مهر
مشتریان در خرید از فروشگاه اینترنتی به چه چیزهایی
مشتریان در خرید از فروشگاه اینترنتی به چه چیزهایی
مشتریان در خرید از فروشگاه اینترنتی به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند کسب‌و‌کار فروشگاه اینترنتی از آن فرصت‌های نابی است که همه به دنبال آن هستند، از شرکت‌های کوچک بگیرید تا خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ. اما رفتار و حساسیت‌های مشتریان آنلاین با مشتریان عادی فرق می‌کند و خیلی وقت‌ها توجه نکردن به این نکته توسط فروشگاه‌های اینترنتی باعث شکست آنها می‌شود. براساس تحقیقات بدست آمده از خواسته‌های مشتریان در هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین آمار مربوط به حس وفاداری (Loyalty) در مشتریانِ اینترنتی، موارد زیر بدست آمده است: ۱- صحت سفارش : طبق نظرسنجی‌ها ۲۹درصد از مشتریان اگر یک‌بار سفارش کالای خود را اشتباه تحویل گرفته باشند، هرگز از آن فروشگاه دوباره خرید نخواهند کرد. ۲- طولانی شدن زمان تحویل : تأخیر بیش‌از اندازه در تحویل کالا و سفارش، باعث ریزش ۴۲درصد از مشتریان آنلاین می‌شود؛ مشتری اگر قرار باشد یک‌هفته منتظر تحویل کالا باشد که کلاً قید خرید را می‌زند! ۳- زمان تحویل : نزدیک به ۶۰درصد از مشتریان انتظار دارند از زمان تحویل سفارش خود مطلع شده، تا بتوانند نسبت به آن برنامه ریزی کنند؛ پس لطفاً دقیقاً این موضوع را برای مشتری مشخص کنید، حتی ساعت و دقیقۀ زمان تحویل کالا! ۴- پیگیری وضعیت سفارش : ۷۵درصد از مشتریان اینترنتی، علاقه‌مند به پیگیری وضعیت سفارش کالای خودبه‌صورت آنلاین هستند، اگر می‌خواهید موفق باشید بهتر است فکری به حال این نیاز بکنید. ۵- ارسال رایگان : عمدۀ مشتریان آنلاین، یعنی ۸۰درصد آنها، ارسال رایگان سفارش را به همه چیز ترجیح می‌دهند. سعی کنید برای برخی از فروش‌های دوره‌ای خود این نکته را لحاظ کنید. در زیر نیز یک اینفوگرافیک از موارد بالا مشاهده می‌‌کنید با عنوان « چگونه در ۵ مرحلۀ آسان، مشتریان آنلاین‌تان را از دست بدهید؟ » اگر فروشگاه اینترنتی دارید و یا قصد راه‌اندازی این نوع کسب‌و‌کار را دارید بهتر است قبل از هرچیزی این موضوع را به‌خاطر داشته باشید که مشتری آنلاین بر اساس تجربه‌های بدست آمده خرید می‌کنند، پس برای آنها تجربۀ خوبی بسازید.
10 دلیل که نشان می دهد به خرید معتاد شده اید!
10 دلیل که نشان می دهد به خرید معتاد شده اید!
آیا شما عاشق خرید هستید؟ دوست دارید 7 روز هفته 24 ساعت در پاساژهای لباس یا فروشگاه های اینترنتی به وقت گذرانی بپردازید؟ نگران نباشید، چون در این موضوع تنها نیستید! خیلی از افراد هستند که حتی یک ویترین مغازه را هم نمی توانند از دست بدهند. در اینجا به 10 مورد اشاره خواهیم کرد که آن را تنها عاشقان خرید درک خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت پست: به زودی امکان خرید از آمازون و…
مدیرعامل شرکت پست: به زودی امکان خرید از آمازون و…
پس از توافق میان ایران و کشورهای ۵+۱، به نظر می رسد که در های کشور در حال باز شدن بر روی کسب و کارهای خارجی است. در همین راستا به تازگی مدیرعامل شرکت پست ایران، در مصاحبه ای اعلام کرده است که به زودی امکان خرید از آمازون و eBay برای کاربران ایرانی فراهم خواهد شد. آمازون و eBay از جمله مشهور ترین فروشگاه های آنلاین در سطح جهان به شمار می روند که تا کنون امکان استفاده از خدمات آن ها برای کاربران ایرانی فراهم نبوده است. حسین مهری، مدیرعامل شرکت پست، در مصاحبه ای با روزنامه دنیای اقتصاد اعلام کرده است که این نهاد با مشارکت بخش خصوصی به بحث خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی ورود پیدا کرده است. به گفته مهری در حال حاضر شرکتی با فروشگاه eBay قرارداد بسته است و از مهر ماه خرید از این فروشگاه برای ایرانیان ممکن می گردد. همچنین شرکتی دیگر نیز با علی بابا و آمازون به تفاهم رسیده و امکان خرید و تحویل سفارش از این دو مجموعه نیز به زودی برای کاربران ایرانی فراهم می گردد. مهری در ادامه صحبت های خود، آمار جالبی را نیز در رابطه با تحویل سفارشات اینترنتی ارائه داده است. به گفته مدیرعامل شرکت پست ایران، در سال ۹۳ حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان از فروشگاه ها دریافت و تحویل مردم شده است. مهری پیش بینی کرده است که این آمار در سال جاری افزایشی ۷ درصدی را پشت سر گذاشته و به ارزشی ۴۰۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند. به نظر شما فراهم آمدن امکان سفارش از سایت های خارجی بر روی کسب و کار فروشگاه های اینترنتی داخلی تاثیر می گذارد؟ آیا با ایجاد فضای رقابتی، شرایط برای کاربران بهبود پیدا می کند یا این موضوع صرفا باعث نابودی کسب و کارهای ایرانی می شود؟
راهنمای خدمات الکترونیک: خرید اینترنتی بلیت قطار
راهنمای خدمات الکترونیک: خرید اینترنتی بلیت قطار
سفر با قطار ارزان ترین، مطمئن ترین و امن ترین راه مسافرت با وسایل نقلیه عمومی در دنیاست، به طوری که در اروپا اکثر مسافرت های داخل یک کشور یا درون قاره ای با این وسیله صورت می پذیرد. این امر سبب شده حمل و نقل ریلی در این قاره، بسیار مدرن و با قابلیت های نوین باشد تا عموم از سفر با قطار لذت بیشتری ببرند. در کشور ما نیز به دلایل بیان شده، حتی با وجود قدیمی بودن بیشتر قسمت های سامانه حمل و نقل ریلی، بسیاری از مردم سفر با قطار را به دیگر وسایل نقلیه ترجیح می دهند. به همین منظور قصد داریم در ادامه با سامانه خرید اینترنتی بلیت قطار و نحوه کار با آن آشنا شویم. با دیجیاتو همراه باشید. سامانه خرید اینترنتی بلیت قطار سایت اینترنتی مذکور توسط شرکت حمل و نقل ریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجاء)، تهیه شده و در اختیار مردم قرار گرفته است. نمای صفحه ابتدایی این سامانه را می توانید در زیر مشاهده کنید. سایت اینترنتی فروش بلیط قطار برای ثبت نام باید ابتدا باید به عضویت این سامانه دربیایید. برای این کار وارد این صفحه اینترنتی شوید. مرحله اول ثبت نام، موافقت با قوانین و مقررات این سایت است. مرحله اول ثبت نام- موافقت با قوانین پس از تایید فرم موافقت نامه، وارد مرحله دوم می شوید که در این گام فرم ثبت نام برای شما به نمایش در می آید. به دقت فرم مذکور را تکمیل نمایید. مرحله دوم ثبت نام - فرم در هنگام تکمیل فرم، ایمیل خود را به درستی وارد نمایید زیرا نام کاربری شما برای ورود بوده و تاییدیه ثبت نام در سامانه به این ایمیل ارسال می گردد. پس از تایید فرم ثبت نام ایمیلی مانند تصویر زیر برای شما فرستاده می شود تا با کلیک بر روی لینک موجود، ثبت نام خود را کامل نمایید. ایمیل تایید ثبت نام حالا باید در صفحه اصلی سامانه با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سیستم خرید اینترنتی شوید. از هنگام ورود مهلت 30 دقیقه ای شما برای ثبت بلیت شروع شده و در سمت چپ صفحه، نمایان می گردد. ورود به سیستم خرید اینترنتی پس از ورود به سیستم، فرم جستجو بلیت بر اساس فیلدهای مبدا و مقصد، رفت یا رفت و برگشت، نوع و جنسیت مسافر، کوپه دربست و تعدا افراد نمایش داده می شود. فرم جستجو نکات: - در صورت اینکه جنسیت مسافرین یکی نیست، گزینه «عادی» و در غیر این صورت، یکی از دو نوع «ویژه برادران» یا «ویژه خواهران» را انتخاب کنید. - برای انتخاب کوپه دربست باید تعداد افراد را با سنشان وارد کرده و سپس کوپه دربست را علامت بزنید تا هزینه دربست شدن کوپه بدرستی برای شما مشخص شود. پس از کلیک بر گزینه جستجو، نتایج موجود برایتان به نمایش در می آید و شما می توانید هر کدام از سطرهای دلخواه را برگزینید. دقت نمایید در هر یک از قسمت های رفت و برگشت فقط می توانید یک گزینه را انتخاب کنید. انتخاب از بین جستجوها در نتایج جستجو مواردی مانند: عنوان واگن، نوع، تهویه، صوت و تصویر، ظرفیت کوپه، تاریخ و زمان حرکت، قیمت و موجودی بلیط مشخص شده است. پس از انتخاب قطار مورد نظر در مسیر رفت یا رفت و برگشت،  به صفحه مشخص کردن نام افراد و تعیین بانک عامل پرداخت وارد می شوید. ورود اطلاعات مسافرین و انتخاب بانک برای پرداخت در این بخش باید ضمن تعیین نوع تابعیت، شماره کد ملی مسافرین به همراه تاریخ تولدشان را وارد کرده تا سامانه برای شما نام فرد را نمایش دهد. در انتها نیز بانک مورد نظر را انتخاب نموده تا وارد صفحه پرداخت شوید. پس از پرداخت اینترنتی جمع کل هزینه خرید، بلیت ها برای شما نمایش داده می شود که از طریق کلید «چاپ» آنها را بر روی برگه A4 پشت و رو سفید پرینت کرده و تا هنگام سفر نزد خود نگه دارید. البته می توانید این بلیت ها را ذخیره کنید تا بر روی دستگاه یا زمان دیگر، آنها را چاپ کنید. امیدواریم در تهیه بلیت به شما کمک کرده باشیم . برای شما سفر خوب و شادی را آرزومندیم.
خرید آسان لوازم مدرسه در روزهای پایانی تعطیلات،...
خرید آسان لوازم مدرسه در روزهای پایانی تعطیلات،...
خرید لوازم مدرسه در روزهای پایانی تعطیلات، خرید لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی، خرید اینترنتی لوازم مدرسه، فروشگاه اینترنتی لوازم مدرسه، چگونه از فروشگاه اینترنتی خرید کنید...
خرید آسان لوازم مدرسه در روزهای پایانی تعطیلات،...
خرید آسان لوازم مدرسه در روزهای پایانی تعطیلات،...
خرید لوازم مدرسه در روزهای پایانی تعطیلات، خرید لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی، خرید اینترنتی لوازم مدرسه، فروشگاه اینترنتی لوازم مدرسه، چگونه از فروشگاه اینترنتی خرید کنید...