خریدار

اشتراک گذاشته شده با :

مرکز خرید پالادیوم

کمپین شادی با رانی در مرکز خرید پالادیوم Rani
کمپین شادی با رانی در مرکز خرید پالادیوم Rani
کمپین شادی با رانی در مرکز خرید پالادیوم Rani کمپین شادی با رانی Rani با نام فلش ماب Flash Mob معرفی شده بود و به‌صورت غیرمنتظره در بین حاضرین در فودکورت مرکز خرید پالادیوم تهران برگزار شد. فلش ماب Flash Mob اصطلاحاً به اجتماعات خودجوش مردمی اطلاق می‌شود که از طریق شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌شود و به‌صورت غیرمنتظره‌ای افراد متفاوتی دورهم گردهم می‌آیند. برای مثال اجتماعات مربوط به خواننده محبوب کشورمان مرتضی پاشایی بود که طرفداران او به‌صورت خودجوش در میدان‌‌های شهرها گردهم آمدند و اقدام به خواندن ترانه‌های او کردند. اما کمپین رانی با نام « شادی با رانی »‌ را را با توجه به ساختار اجرایی نمی‌توان در دسته فلش ماب قرار داد و بیشتر در حوزه کمپین‌های پارتیزانی می‌گنجد. به‌هرحال می‌توان شادی با رانی را بعد از کمپین ناتمام نوشابه انرژی‌زای اسپیدز Speeds که در سال ۱۳۹۳ در توچال برگزار شد، از رویدادهای موفق نام برد. برند نوشابه انرژی‌زای اسپیدز Speeds طی یک فراخوان در آبان ماه ۱۳۹۴ در بام تهران توچال اقدام به برگزاری مسابقه استریت استایل Street Style و پارکور Parkour نمود و در آن گردهمایی تعداد زیادی از مردم برای مشاهده از طریق شبکه‌های اجتماعی و غیره دعوت‌شده بودند ولی متأسفانه علیرغم وجود تجهیزات کامل صدابرداری، نورپردازی و دی جی و محوطه حفاظت‌شده، برنامه مذکور با دخالت نیروی انتظامی ناتمام ماند. اما گویا این بار نوشیدنی رانی با درس گرفتن از تجربه تلخ اسپیدز محل برگزاری کمپین خود را خصوصی‌تر کرد و موفقیت خوبی را کسب کرد.کمپین رانی بدین‌صورت اجرا گردید: در هنگامی‌که حاضرین در مجتمع تجاری پالادیوم ، واقع در میدان الف ولنجک تهران ، سرگرم کار خود بودند، آدمک‌های رانی Mascot با لباس‌های پالپی شکل به جمع مردم پیوستند و پردۀ صحنه دی‌جی کنار رفت و شور و هیجان متفاوتی در مرکز خرید پالادیوم شکل گرفت. پالپ‌های رانی با توزیع نوشیدنی و گرفتن عکس‌های سلفی، مردم را به مشارکت در کمپین شادی با رانی دعوت می‌کردند. کمپین‌های فوق از تکنیک‌های بسیار موفق در بازاریابی هستند که متأسفانه در ایران استفاده از آن در شبکه‌های اجتماعی فراموش می‌شود. همان‌طور که می‌دانید مشکلات اجرای چنین رویدادهایی در ایران با توجه به هزینه‌های نسبتاً پایین در مقابل حوزه‌های دیگر بازاریابی و تبلیغات، مربوط به مجوزهای مختلف از نهادهای نظارتی و انتظامی است؛ که هم از سوی مکان‌های برگزاری، ناآشنا و هم از سوی سازمان‌های مربوطه، غیرقابل درک است. نباید فراموش کرد که برای بالا بردن میزان موفقیت این نوع کمپین‌ها باید از پتانسیل رسانه‌های اجتماعی و در کل دیجیتال مارکتینگ قبل و پس از اجرای کمپین به‌خوبی استفاده کرد و مخاطبین را با کانال‌های دیجیتال خود درگیر کرد. به قدرت شبکه‌های اجتماعی در وایرال شدن این‌گونه کمپین‌ها شک نکنید. همان تکنیکی که برندهای مطرح جهان ازجمله کوکاکولا، پپسی، ردبول و غیره با این سبک از تبلیغات موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده‌اند.

کمپین شادی با رانی در مرکز خرید پالادیوم Rani
کمپین شادی با رانی در مرکز خرید پالادیوم Rani
کمپین شادی با رانی در مرکز خرید پالادیوم Rani کمپین شادی با رانی Rani با نام فلش ماب Flash Mob معرفی شده بود و به‌صورت غیرمنتظره در بین حاضرین در فودکورت مرکز خرید پالادیوم تهران برگزار شد. فلش ماب Flash Mob اصطلاحاً به اجتماعات خودجوش مردمی اطلاق می‌شود که از طریق شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌شود و به‌صورت غیرمنتظره‌ای افراد متفاوتی دورهم گردهم می‌آیند. برای مثال اجتماعات مربوط به خواننده محبوب کشورمان مرتضی پاشایی بود که طرفداران او به‌صورت خودجوش در میدان‌‌های شهرها گردهم آمدند و اقدام به خواندن ترانه‌های او کردند. اما کمپین رانی با نام « شادی با رانی »‌ را را با توجه به ساختار اجرایی نمی‌توان در دسته فلش ماب قرار داد و بیشتر در حوزه کمپین‌های پارتیزانی می‌گنجد. به‌هرحال می‌توان شادی با رانی را بعد از کمپین ناتمام نوشابه انرژی‌زای اسپیدز Speeds که در سال ۱۳۹۳ در توچال برگزار شد، از رویدادهای موفق نام برد. برند نوشابه انرژی‌زای اسپیدز Speeds طی یک فراخوان در آبان ماه ۱۳۹۴ در بام تهران توچال اقدام به برگزاری مسابقه استریت استایل Street Style و پارکور Parkour نمود و در آن گردهمایی تعداد زیادی از مردم برای مشاهده از طریق شبکه‌های اجتماعی و غیره دعوت‌شده بودند ولی متأسفانه علیرغم وجود تجهیزات کامل صدابرداری، نورپردازی و دی جی و محوطه حفاظت‌شده، برنامه مذکور با دخالت نیروی انتظامی ناتمام ماند. اما گویا این بار نوشیدنی رانی با درس گرفتن از تجربه تلخ اسپیدز محل برگزاری کمپین خود را خصوصی‌تر کرد و موفقیت خوبی را کسب کرد.کمپین رانی بدین‌صورت اجرا گردید: در هنگامی‌که حاضرین در مجتمع تجاری پالادیوم ، واقع در میدان الف ولنجک تهران ، سرگرم کار خود بودند، آدمک‌های رانی Mascot با لباس‌های پالپی شکل به جمع مردم پیوستند و پردۀ صحنه دی‌جی کنار رفت و شور و هیجان متفاوتی در مرکز خرید پالادیوم شکل گرفت. پالپ‌های رانی با توزیع نوشیدنی و گرفتن عکس‌های سلفی، مردم را به مشارکت در کمپین شادی با رانی دعوت می‌کردند. کمپین‌های فوق از تکنیک‌های بسیار موفق در بازاریابی هستند که متأسفانه در ایران استفاده از آن در شبکه‌های اجتماعی فراموش می‌شود. همان‌طور که می‌دانید مشکلات اجرای چنین رویدادهایی در ایران با توجه به هزینه‌های نسبتاً پایین در مقابل حوزه‌های دیگر بازاریابی و تبلیغات، مربوط به مجوزهای مختلف از نهادهای نظارتی و انتظامی است؛ که هم از سوی مکان‌های برگزاری، ناآشنا و هم از سوی سازمان‌های مربوطه، غیرقابل درک است. نباید فراموش کرد که برای بالا بردن میزان موفقیت این نوع کمپین‌ها باید از پتانسیل رسانه‌های اجتماعی و در کل دیجیتال مارکتینگ قبل و پس از اجرای کمپین به‌خوبی استفاده کرد و مخاطبین را با کانال‌های دیجیتال خود درگیر کرد. به قدرت شبکه‌های اجتماعی در وایرال شدن این‌گونه کمپین‌ها شک نکنید. همان تکنیکی که برندهای مطرح جهان ازجمله کوکاکولا، پپسی، ردبول و غیره با این سبک از تبلیغات موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده‌اند.
کدام مرکز خرید تهران را برای خرید ترجیح می دهید؟
کدام مرکز خرید تهران را برای خرید ترجیح می دهید؟
کدام مرکز خرید تهران را برای خرید ترجیح می دهید؟ در نظرسنجی انجام شده توسط وب‌سایت خبری ویوان‌نیوز مراکز خرید محبوب پایتخت مورد رای گیری قرار گرفت. در این نظرسنجی که بر اساس رای بیش از ۲۰۰۰ کاربر منتشر شده است، مرکز خرید هایپراستار واقع در اتوبان باکری با ۱۴ درصد محبوب‌ترین مرکز خرید تهران شناخته شده است. البته نام مرکز خریدی که فروشگاه هایپراستار در آن قرار دارد سیتی استار است که از سال ۱۳۸۸ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به‌نظر می‌رسد آوازه این فروشگاه آنقدر زیاد شده است که نه در منطقه غرب تهران که در کل ایران محبوبیت خاصی دارد. پس از هایپراستار مرکز خرید بوستان واقع در پونک با ۱۳ درصد در جایگاه دوم قرار گرفته است و مرکز تجاری میلاد نور واقع در شهرک قدس (غرب) به همراه مرکز خرید سمرقند در جنت آباد با ۱۱ درصد جایگاه سوم این فهرست را از آن خود کرده اند. هرچند در این فهرست نامی از مراکز جدید تاسیس همچون سام‌سنتر و مرکز خرید پالادیوم دیده نمی‌شود که برای خود توانسته‌اند در زمانی کوتاه جایگاه خاصی را ایجاد کنند، مرکز تجاری گلستان واقع در ایران زمین و الماس در اقدسیه هر کدام با توجه به حضور در دو منطقه غرب و شرق پایتخت با شش درصد مشترکاً جایگاه چهارم را دارند. در این نظرسنجی مراکز خرید تیراژه، تندیس، رضا (بازار بزرگ تهران) و قائم در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. همانطور که از آمار بدست آمده مشاهده می‌کنید، حجم زیادی از زیربنای مراکز تجاری شهر تهران در سمت غرب توسعه یافته است و دیگر مناطق شهر به‌خاطر محدودیت‌های بافت شهری از فقر مراکز تجاری رنج می‌برند، این درحالی است که بسیاری از مراکز تجاری جدید که در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری هستند کماکان در منطقه غرب تهران ساخته می‌شوند. به‌نظر می‌رسد شهرداری تهران برنامه‌ای برای توزیع درست مراکز خرید تهران ندارد تا شهروندان برای استفاده از این مراکز مجبور به انجام سفرهای درون‌شهری طولانی‌مدت نشده تا کمی از بار ترافیک شهر کاسته شود.
palladiummall.com
پالادیوم
راه اندازی پیک موتوری پالادیوم · جشن نوشت افزار سوپرمارکت پالادیوم ... خ مقدس اردبيلي، بعد از ميدان الف، جنب کوچه عروضي ، مرکز خريد پالاديوم; تلفن: ####  ...
www.eneshat.com
مرکز خرید پالادیوم تهران - نشاط آوران
20 آوريل 2016 ... پالادیوم تهران,مراکز خرید تهران,پالادیوم زعفرانیه,مجتمع تجاری پالادیوم تهران,بازار پالادیوم تهران,آدرس مرکز خرید پالادیوم,پاساژ پالادیوم تهران.
hamgardi.com
مرکز خرید پالادیوم palladium mall - تهران - بازار و مراکز خرید - همگردی
مرکز خرید پالادیوم - اگه اهل پاساژ گردی هستین و دوست دارین وقتتون رو توی یه مرکز خرید لوکس بگذرونین «پالادیوم» انتخاب فوق العاده ایه. اینجا مجموعه ای کامل برای.
www.badbadakmedia.com
پاتوق: مرکز خرید پالادیوم | بادبادک
29 دسامبر 2014 ... در حوالی میدان الف در زعفرانیه تهران، مرکز خرید پالادیوم این روزها پاتوق خیلی از تهرانی‌های مرفه است.
www.aparat.com
آپارات - مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه
مِستر بلیط | ارزانترین خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس. مِستر بلیط. 12,359 بازدید. 0:29. فروش کاندوم Redlight در داروخانه بزرگ پالادیوم زعفرانیه.
www.aparat.com
تیزر معرفی مرکز خرید پالادیوم - آپارات
14 آگوست 2014 ... مرکز خرید پالادیوم تیزر معرفی مرکز خرید پالادیوم مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه , , مرکز خرید پالادیوم.