
این روزها با گسترش دسترسی به اینترنت و افزایش فرهنگ خرید آنلاین بین مردم، امکان خرید هر نوع کالایی به صورت آنلاین شاید دیگر دور از ذهن نباشد؛ حتی اگر این خرید آنلاین از داروخانه باشد. Daroukhane.com اولین داروخانه اینترنتی با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است که از سال ۹۴ فعالیت خود را شروع کرده است. طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه میکند که البته بیشتر این مراجعات غیردارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی میشود. داروخانه.کام نیز با علم به این موضوع تصمیم به آسانکردن ارتباط مخاطبان با محصولات داروخانه را دارد. با این هدف در وبسایت داروخانه.کام تمامی محصولات بهداشتی، آرایشی، مکمل، ارتوپدی و تجهیزات پزشکی داروخانه برای فروش عرضه شده است. البته لازم به ذکر است داروخانه.کام در حوزه فعالیت خود هیچ قصدی برای فروش دارو ندارد، زیرا دارو حتما باید با تجویز و نسخه پزشک و در داروخانه تهیه شود. محصول موردنظر کاربران پس از خرید از وبسایت از نزدیکترین داروخانه محل زندگی برایشان ارسال خواهد شد. کلیه محصولات به طور آنلاین قابل خرید و مشاهده هستند. کاربران با خرید از این وبسایت از امکان تعویض ۱۰ روزه کالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته و تضمین مناسبترین قیمت بهرهمند میشوند. به علاوه در بخش چی نداشتیم! در این وبسایت کاربران میتوانند در صورت پیدانکردن محصول مورد نظرشان آن را به داروخانه.کام برای ارائه پیشنهاد دهند و در بخش از دکتر بپرس پاسخ سوالات پزشکی خود را دریافت کنند. مشخصه بارز این سایت وجود تمامی برندهای محصولات آرایشی بهداشتی، مشاوره آنلاین و پاسخگویی سریع به کاربران است. از دیگر امکانات داروخانه.کام میتوان به امکان جستوجوی پیشرفته با اعمال انواع پارامترها و فیلترهای مورد نظر کاربر، امکان جستوجوی یک محصول بر اساس بارکد و درج نظر، انتقاد، پرسش و یا درخواست مشاوره در ذیل تمامی محصولات داروخانه اشاره کرد.

خرید آنلاین شکلی شناخته شده از تجارت الکترونیک است که در آن مصرف کننده از طریق اینترنت خریدی کرده و در محلی مشخص تحویل می گیرد. اما این روش خرید هم مانند دیگر روش ها دارای مزایا و معیابی است که باید به عنوان فروشنده یا حتی خریدار از آنها مطلع باشیم. در بخش اول از این مطلب به مزایای آن اشاره کردم و اینک در این مطلب به معایب خرید آنلاین به عنوان یک روش نوین و رو به رشد در عصر کنونی اشاره می کنم. معیاب خرید آنلاین 1- همواره پس از پرداخت پول و نهایی شدن خرید، یک بازه زمانی مشخص را برای دریافت محصول باید در انتظار باشید عیب اصلی خرید از این طریق این است که در لحظه پرداخت محصول را دریافت نکرده و حس خوشحالی نسبت به تملک محصول در لحظه پرداخت به شما انتقال پیدا نمی کند. از آنجایی که محصول باید برای شما حمل شود، گاهی ممکن است نیاز باشد که چند روز را تحمل کنید. من خودم گاهی ترجیح می دهم که برای تهیه برخی محصولات شخصا به فروشگاه های فیزیکی عرضه کننده آنها مراجعه کنم، اگر که ببینم زمان تحویل محصول خیلی طولانی می شود. 2- شما ممکن است محصول یا خدمتی با ارزش و کفیت کمتر را دریافت کنید از آنجایی که قادر به نگاه داشتن این محصولات با دستان خود و نگاه کردن به آنها از نزدیک نیستید، اغلب از کیفیت این دسته از محصولات هم اطلاع نخواهید داشت. گاهی ممکن است توضیح ارائه شده برای این محصولات یا حتی تصویر استفاده شده برای معرفی آنها قدری متفاوت از تصویر یا توضیح اصلی محصول باشد. در نتیجه، ممکن است در نهایت محصولی را تحویل بگیرید که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است. 3- همواره هزینه هایی برای حمل و نقل بر عهده شماست همچنان که پیش تر به آن اشاره شد، برخی از معایب سیستم خرید آنلاین ریشه در شیوه تحویل آن دارند. هزینه های تحویل و تاخیرهای محتمل در این بین هر دو از مشکل های معمول در این رابطه هستند. با وجود اینکه اغلب قیمت های محصولاتی که بصورت آنلاین عرضه می شوند، ارزان تر از قیمت های واقعی آن است، اما مشکل زمانی پدیدار می شود که هزینه حمل به آنها اضافه می شود و این موضوع در برخی موارد موجب می شود تا هزینه نهایی از هزینه تهیه آن از یکی از فروشگاه های محلی هم بیشتر و بیشتر شود. 4- ممکن است با مشکلاتی در رابطه با دریافت و تحویل محصول روبرو باشید گاهی اوقات در این خریدها ممکن است با خطراتی در رابطه با تحویل کالای خریداری شده روبرو شوید. این بدان معناست که فروشنده ممکن است قادر به تحویل محصول نباشد، یا آن را با تاخیر به دست شما برساند یا حتی کالایی را تحویل دهد که در طی مراحل حمل دچار خساراتی شده است. 5- معتاد به خرید شدن در این روش خیلی ساده است از آنجاییکه جستجو و خرید محصولات مختلف در این روش بسیار ساده و آسان است، بسیاری از مردم در راحت خانه خود تبدیل به معتادین به خرید محصولاتی می شوند که در واقع هیچ نیازی به آنها ندارند. البته برخی از این افراد هم تصور می کنند که با این خرید دارند از تخفیف های خاصی استفاده می کنند و در عمل صرفه جویی می کنند، اما به عدم نیاز خود به محصولات خریداری شده توجهی نمی کنند. 6- خطر فریب خوردن در این رابطه بسیار زیاد است همچنان که خریدهای آنلاین معمول و معمول تر می شوند، تعداد موارد کلاه برداری و فریب دادن مشتریان هم روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. به همین دلیل است که به خریداران همواره خرید از فروشگاه های معتبر و پاسخ گو توصیه می شود – چرا که وبسایت های آنلاین به منظور حفظ اعتبار خود همواره مراقب عدم وقوع هرگونه فریب یا کلاه برداری در مجموعه خودشان هستند. 7- شاید بهتر باشد برخی از محصولات را از فروشگاه های معمولی عرضه کننده آن بخرید به عنوان مثال، بهتر است پوشاک و محصولات مرتبط با این حوزه را از فروشگاه های آنلاین تهیه نکنید، چرا که بخوبی قادر به تشخیص این موضوع نیستید که آیا لباس مورد نظر به ظاهر شما می آید و بر روی تن شما قشنگ می شود یا نه. 8- باز پس فرستادن محصولات سخت تر است باز پس فرستادن یک قلم کالا خریداری شده زمانی که بصورت آنلاین اقدام به خرید آن می کنید، به مراتب دشوار تر است. اگر فروشنده شما باز پش گرفتن محصول را قبول کند، اغلب شرط پذیرش آن تنها در یک بازه زمانی محدود را برای شما می گذارند، و البته مسئولیت هزینه حمل مجدد کالا نیز بر عهده شما می باشد. 9- مسائلی در رابطه با ضمانت و گارانتی محصول برخی اقلام و محصولات الکترونیک بدون برخورداری از ضمانت یا گارانتی بین المللی به فروش می رسند. بنابراین اگر گارانتی برای شما مهم است، حتما توجه داشته باشید که برای استعلام از داشتن گارانتی بین المللی با فروشنده هماهنگ کنید. 10- وجود مشکلات مختلف و البته پیش بینی نشده ممکن است برخی مشکلات نادر و پیش بینی نشده ای وجود داشته باشد که احتمال اتفاق افتادن آنها برای بار اول طبیعی است، مانند تقلب در کارت اعتباری، نرم افزارهای جاسوسی و … برچسب ها: تجارت الکترونیک, خرید آنلاین, فروش آنلاین اشتراک گذاری :

کیست که خرید کردن را دوست نداشته باشد؟ خریدن کالاها و خدمات جدید به نوعی موجب سرگرمی و لذت است – مگر آنکه بیش از حد طولانی شود که درآنصورت بیشتر شبیه به کار یا فعالیت اجباری می شود. البته در عصر کنونی با وجود خدمات خرید و بانکداری آنلاین، زیاده روی در خرید ممکن به راحتی شده است. خرید آنلاین شکلی شناخته شده از تجارت الکترونیک است که در آن مصرف کنندگان قادر به خرید کالا و محصولات از طریق اینترنت و تحویل آن در مکان مورد نظر و تعیین شده می باشند. از نمونه های غیربومی آن می توان به سایت های آمازون (Amazon) و ایبی (eBay) و نمونه های بومی آن دیجی کالا و یا همین سایت آی بازاریابی اشاره کرد که البته از موارد کاملا قابل اعتماد هم هستند. امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند که بصورت آنلاین اقدام به خرید خدمات و محصولات مورد نیاز خود بکنند، چرا که این نوع از خرید کردن ها منافع بسیار زیادی در پی دارد. با این وجود، این روش در کنار مزایای مختلف دارای معایبی هم هست و این مطلب در دو بخش مختلف قصد دارد به موضوع این مزایا و معایب بپردازد. مزایای خرید آنلاین 1- این روش خرید پیدا کردن محصولات را ساده می کند پیدا کردن یک محصول بصورت آنلاین به مراتب راحت تر از پیدا کردن آن در فروشگاه های فیزیکی محلی و سطح شهر است. در یک فروشگاه شما باید برای یافتن یک محصول مورد نظر خود جستجو کنید؛ اگر در آن فروشگاه عرضه نمی شود، مجبور هستید برای یافتن آن به چندین مکان دیگر هم سر بزنید که خود فرایندی خسته کننده و زمان بر است. با این وجود در شرایط آنلاین قادر به جستجو هر محصولی در هر وبسایت از طریق امکان جستجو در آن وبسایت هستید. اگر آن وبسایت خاص آن محصول را در برای عرضه موجود نداشت، خیلی راحت بدون هدر دادن زمان می توانید به یک وبسایت دیگر وارد شوید، بدون اینکه زمان آنچنانی را از دست بدهید. 2- محصولاتی که از این طریق به فروش می رسند اغلب ارزان تر از نمونه های بازار هستند محصولاتی که بصورت آنلاین عرضه می شوند، اغلب از نمونه مشابه یا عینا مثل خودشان که در فروشگاه های محلی و خشت و گلی عرضه می شوند، ارزان تر هستند. دلایل مختلفی هم برای این مسئله عنوان می شود. یک مورد اینکه یک فروشگاه آنلاین دارای هزینه های سربار اجاره مکان، برق، صندوق دار و . . . نیست. همچنین ممکن است تهیه و عرضه یک محصول در یک شهر یا استان دیگر به نسبت ارزان تر باشد. در چنین شرایطی استفاده از خدمات خرید آنلاین به منظور صرفه جویی بسیار عقلانی تر به نظر می رسد. مثلا خصوصا در مورد دستگاه یا خودروهایی که قدیمی هستند، اگر یکی از لوازم جانبی آنها خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد، برای تهیه آنها در صورتی که به وبسایت های فروشنده لوازم دست دوم مراجعه کنید، به مراتب در تهیه آن نسبت به مراجعه به نمایندگی های اصلی و درخواست برای تهیه یک قطعه نایاب قدیمی ارزان تمام می شود، خصوصا اگر این نمایندگی ها مجبور به تهیه آنها از بازار خارج از کشور باشند. 3- این کار موجب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود شما نیازی به هدر دادن زمان خود برای مراجعه حضوری به فروشگاه ها، کنار آمدن با جمعیت مردم و در صف ایستادن ها را ندارید. کل فرایند خرید از فروشگاه های محلی خصوصا اگر از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکنید، بسیار خسته کننده و و زمان بر می شود. تمام این مشکلات و مسائل را به راحتی می توانید با توسل به خرید آنلاین پشت سر بگذارید. 4- خرید بصورت آنلاین انتخاب های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد زمانی که بصورت آنلاین خرید از آزادی در انتخاب ویژه ای برخوردار هستید. اینترنت مجموعه وسیع تری از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد که قابل مقایسه با محصولات عرضه شده در فروشگاه های سطح شهر از نظر تنوع و تعداد نیست. 5- در خرید آنلاین بدست آوردن یک فرصت یا پیشنهاد خوب بسیار ساده تر می شود در این شیوه از خرید می توانید از امکان انتخاب خود در قابل انعطاف بودن قیمت استفاده کنید. به این ترتیب که اگر قیمت درج شده در یک سایت توسط یک فروشنده به نظر شما منطقی نبود می توانید در سایت های دیگر برای یافتن آن محصول یا مشابه با آن مصحول تلاش کرده و محصول را به قیمت دیگری تهیه کنید. البته درست است که این شیوه خرید برای شما در فروشگاه های محلی سطح شهر هم ممکن است، اما طبیعتا برای اجرا آن نیاز به مدت زمان و انرژی بسیار بیشتری دارید. 6- مشتریان اغلب از خرید خود راضی هستند این روزها، خرید آنلاین تقریبا از اعتماد زیادی از طرف مشتریان برخوردار شده است. فروشنده به بازخورد و نظرات درج شده توسط مشتریان اهمیت می دهند. اگر به سایت هایی که در آنها ابزاری برای نظر سنجی و امتیاز دهی به کل فرایند خرید از طرف مشتریان قرار داده شده، دقت کنید می بینید، که سایت های معتبر توجه خاصی به این نظرات و بازخوردها داشته و در صورت درج نظر منفی حتما برای جلب رضایت مشتری مورد نظر اقدامی را صورت داده و آن را به اطلاع دیگر مصرف کنندگان می رسانند. 7- معمولا حمایت و پشتیبانی از مشتری در این خرید ها وجود دارد برخی از سایت ها هستند که به عنوان واسطه ای بین فروشنده و خریدار عمل کرده و در واقع خودشان مالک و فروشنده محصول مورد نظر نیستند، در این سایت ها شما مبلغ محصول مورد نظر را به سایت پرداخت کرده و پس از تحویل گرفتن کالا فروشنده پول خود را از سایت دریافت می کند. در این مدل ها اگر فروشنده موفق به تحویل کالا نشود، شما با سایت طرف بوده و به راحتی قادر به استرداد هزینه پول خود از این سایت ها هستید. 8- پیدا کردن محصولات نایاب اغلب ساده تر است خرید آنلاین در یافتن و تهیه کردن محصولات نایاب که در هر نقطه از شهر به راحتی پیدا نمی شود، بسیار مفید و کاربردی است. به عنوان مثال، من خودم اخیرا موفق به تهیه یک قطع از لوازم یدکی خودرو خودم از طریق سایت شیپور شده بودم که قیمت آن هم نسبت به فروشگاه های سطح شهر به نسبت ارزان تر برایم تمام شد. 9- خرید آنلاین موجب حفظ حریم خصوصی شما می شود برخی از کالاها وجود دارند که شما در واقع تمایلی به خریدن آنها در بین مردم ندارید، یعنی شاید دوست نداشته باشید که کسی اطلاع داشته باشد که شما این محصولات را خریداری کرده اید. در این روش در حالی که از حریم شخصی خود محافظت کرده اید، به راحتی قادر به خرید هر نوع محصولی هم هستید. 10- با این کار شما از صنعت تجارت الکترونیک حمایت می کنید پیشرفت و ترقی کسب و کارهای آنلاین در واقع به تعداد افراد بیشماری کمک می کند. اکنون دیگر افراد بسیار زیادی که قادر به خریدن یا حتی اجاره کردن یک مکان فیزیکی برای راه اندازی فروشگاه خودشان نیستند به راحتی می توانند یک فروشگاه آنلاین را برای خود راه اندازی کنند و محصولات و خدمات مختلفی را از داخل منزل برای فروش در این وبسایت ها عرضه کنند. این موضوع نقش بسیار مهمی را در کاهش دادن نرخ بیکاری بازی می کند. ادامه دارد . . . برچسب ها: تجارت الکترونیک, خرید آنلاین, فروش آنلاین اشتراک گذاری :

به زودی کاربران Samsung Pay از اطراف جهان قادر به استفاده از این سرویس برای خرید کالاهای مختلف به صورت آنلاین خواهند بود. امروز کمپانی اعلام کرد که به تازگی قراردادی را با MasterCardجهت استفاده از Masterpass در سال بعد، امضا کرده است. تبلیغات متنی دانلود…

بیمه بازار سامانه ای است که شما از طریق آن می توانید با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید. بیمه بازار (bimebazar.ir) کارش این است که هر گونه خدماتی که برای داشتن یک بیمه احتیاج دارید، به شما ارائه می دهد.

خرید اینترنتی در ایران سالانه رشد ۶۰ درصدی را تجربه میکند به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم شروع به اعتماد به خریدهای آنلاین کردهاند و خرید اینترنتی ایرانیها از فروشگاههای آنلاین سالانه بهطور متوسط ۶۰ درصد افزایش مییابد. به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم به آهستگی شروع به اعتماد به خریدهای آنلاین کردهاند. آمارها و واقعیتها حاکی از آن است که بیش از ۲۰ هزار فروشگاه اینترنتی در تهران فعالیت دارند. تنها در سال ۲۰۱۵، ارزش فعالیتهای تجاری این فروشگاهها از رقم ۱۷٫۴ میلیارد دلار گذشت. این رقم در حالی است که اکثر جمعیت ایران هنوز متقاعد نشدهاند که بهصورت آنلاین خرید کنند. برآوردها نشان میدهد که خرید اینترنتی ایرانیها از فروشگاههای آنلاین سالانه بهطور متوسط ۶۰ درصد افزایش مییابد. اینترنت در طی چند سال گذشته با بیشترین سرعت در ایران گسترشیافته است. آمارهای ۱۰ ماه گذشته نشان میدهد که میزان نفوذ اینترنت در ایران به ۸۲٫۱۲ درصد رسیده است. این رقم حتی در برخی شهرها بیشتر از ۱۰۰ درصد است. ایران اخیراً فاز نخست شبکه اطلاعات ملی را راهاندازی کرده که درنتیجه آن سرعت اینترنت به میزان قابلتوجهی افزایشیافته است. حداقل ۱۹ میلیون ایرانی از طریق گوشیهای همراه خود از اینترنت استفاده میکنند. شهروندان ۶۰۰ شهر به اینترنت ۳ جی و ۲۰۰ شهر به اینترنت ۴ جی دسترسی دارند. نرخ نفوذ تلفن همراه در ایران ۹۴٫۴۶ درصد است. این میزان از نفوذ اینترنت زمینه را برای توسعه تجارت الکترونیک فراهم میسازد. سفارش یک محصول بهصورت آنلاین در ایران با دیگر کشورهای توسعهیافته تفاوت ندارد. ایجاد فرهنگ اعتماد و خرید آنلاین در بین شهروندان ایرانی کار آسانی نیست و فروشگاههای اینترنتی نظیر دیجی کالا، بامیلو و زنبیل به قطبهای اصلی چنین فعالیتهایی تبدیلشدهاند. فروشگاههای آنلاین همکاری نزدیکی با شرکت ملی پست ایران دارند. شرکت ملی پست ایران در تلاش است تا با استفاده از فناوریهای روز، سرعت فعالیت خود را بالا ببرد. یکی از این فناوریها سرویس ردگیری بستههای پستی است. با استفاده از سرویس «ردگیری مرسولهها» توسط ارسالکننده و دریافتکننده میتوان بهراحتی از طریق سایت شرکت ملی پست از آخرین وضعیت ارسال مرسولهها مطلع شد. درزمینهٔ خرید اینترنتی ، پلیس آنلاین نقش مهمی درزمینهٔ مقابله با فعالیتهای مجرمانه ایفا میکند. پلیس با جرائمی نظیر کلاهبرداری، توهین به افراد،هک و نفوذ به سرورها مقابله میکند. منبع: پرس تی وی

۴ راهکار جذابیت خرید آنلاین برای مشتری برای اینکه مشتری شما از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرد و تجربه خوبی داشته باشد باید روی سرعت لود وبسایت، ناوبری و موتورهای جستوجوی سایت، ارائهی تصاویر با کیفیت از محصولات در سایت، مدیریت محتوا، استفاده از بررسیهای مشتریان در ارتباط با محصول، بهرهگیری از روانشناسی رنگ در طراحی وبسایت، نمایش اطلاعات موجودی و زمان تامین محصول، ارائه اطلاعات و سادهسازی تماس با شرکت تمرکز کنید. در این نوشتار ۴ راهکار عالی و خوب پیشنهاد می شود که باعث کسب تجربه عالی مشتری از خرید آنلاین خود میشود. ۱. امکان چت آنلاین را فراهم کنید یکی از مهمترین نکات برای بهبود تجربه مشتری این است که به مشتری خود اجازه دهید با شما یک چت واقعی و آنلاین داشته باشد. نصب نرمافزارهای چت آنلاین حتی در شرکتهایی با کسبوکار B۲B، باعث افزایش مبادرت مشتریان بالفعل و بالقوه به چتهای آنلاین شده و آنها بهسادگی از این راه با سازمان ارتباط برقرار میکنند و بدون اینکه مجبور باشند از ایمیل یا تلفن استفاده کنند بهراحتی قادرند پاسخ سوالات خود را در ارتباط با محصولات دریافت کنند.چت آنلاین همچنین میتواند بازخوردهای واقعی در ارتباط با محصول، قیمت و چگونگی کارکرد وب سایت یک کسبوکار را به سازمان بدهد. ۲. یک گزینهی سلفسرویسی مانند صفحه FAQ در سایت خود فراهم کنید مطابق یک تحقیق صورت گرفته، ۷۳درصد از مصرفکنندگان معتقدند باید خودشان توانایی حل اغلب موضوعات مرتبط با محصول یا خدمات را داشته باشند. همچنین بیش از دوسوم این افراد میگویند احساس خیلی خوبی نسبت به شرکت و خویشتن دارند، زمانیکه میتوانند بدون داشتن تماس و مکالمهای با حتی یک کارشناس خدمات مشتریان، پاسخ سوال خود را یافته و مشکل خویش را حل کنند. بنابراین در صورتی که میتوانید، حتما این امکان را برای مشتریان خود راهاندازی کنید. ۳. فرآیند انتخاب تا خرید محصول را سادهسازی کنید، اجازه دهید خریداران سبد تکمیل شده خود را ذخیره کنند یکی از مهمترین چیزهایی که اغلب خردهفروشان آنلاین در آن شکست میخورد و تا حد زیادی متاثر از مدیریت تجربه مشتری بوده، عدم سادهسازی و موثرسازی فرآیند سبد خرید است. دقت کنید! مردم سعی میکنند که پول خود را پیش شما خرج کنند بنابراین انجام این کار را برایشان آسان کنید، چگونه؟ با ساده و موثرسازی فرآیند نهاییسازی سبد خرید و با بصریسازی فرآیند بهگونهای که مشتری در هر لحظه بداند در کجای مسیر قرار دارد. شما باید تا حد امکان دسترسی به سبد خرید و مرحله نهایی پرداخت را برای آنها آسان کنید. محدوده توجه مشتریان در خریدهای آنلاین بسیار کوتاه است بنابراین شما باید کاری کنید که مشتریان به هدف نهایی خود، با حداقل میزان کلیک (در حد دو یا سه) دست یابند. چنانچه تکمیل عملیات خرید طولانی شود، مشتری خسته شده و فرآیند را در نیمه راه ترک خواهد کرد. از طرف دیگر به مشتریانی که درآن لحظه آمادگی برای خرید ندارند این شانس را بدهید که بتوانند آیتمهای انتخابی را در لیست انتظار ذخیرهسازی کنند و در صورت امکان طول عمر نگهداری این سبدهای انتظار را در سیستم خود طولانی کنید زیرا بسیاری از این مشتریان برای تکمیل فرآیند خرید خود دوباره بازخواهند گشت. ۴. تحویل کالاهای خود را بهصورت رایگان انجام دهید مشتریان عاشق تحویل رایگان هستند. تا زمانی که امکان مدیریت هزینههای خود را دارید، پیشنهاد تحویل رایگان را برای اینکه در شرایط رقابتی بهعنوان یک فروشگاه آنلاین باقی بمانید، حفظ کنید. با حملونقل و تحویل رایگان، نیازی نیست که مشتریان شما نگران هزینههای پنهان خود باشند و این موضوع باعث میشود که فرآیند خرید برای آنها شفافتر بوده و از تجربه خرید خود شادمانتر خواهند شد. سایت کسب و کار بازده موضوع محوری: رضایت مشتری از خرید آنلاین منبع: عصرتعادل (مشاهده ۱۲۹ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید آمریکا و کانادا مشتریان جدید نفت ایران ۴ مشتری اهریمنی کسب و کار شما و نحوه کنار آمدن با آنها ۱۰ اشتباه خطرناک در ارائه خدمات به مشتری ۵ نکته در مورد خرید آنلاین ۸ راز رئیس هایی که کارمندانشان عاشق کار کردن با آنها هستند ۳ دلیل از دست دادن مشتری در هر کسب و کار

۴ راهکار جذابیت خرید آنلاین برای مشتری برای اینکه مشتری شما از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرد و تجربه خوبی داشته باشد باید روی سرعت لود وبسایت، ناوبری و موتورهای جستوجوی سایت، ارائهی تصاویر با کیفیت از محصولات در سایت، مدیریت محتوا، استفاده از بررسیهای مشتریان در ارتباط با محصول، بهرهگیری از روانشناسی رنگ در طراحی وبسایت، نمایش اطلاعات موجودی و زمان تامین محصول، ارائه اطلاعات و سادهسازی تماس با شرکت تمرکز کنید. در این نوشتار ۴ راهکار عالی و خوب پیشنهاد می شود که باعث کسب تجربه عالی مشتری از خرید آنلاین خود میشود. ۱. امکان چت آنلاین را فراهم کنید یکی از مهمترین نکات برای بهبود تجربه مشتری این است که به مشتری خود اجازه دهید با شما یک چت واقعی و آنلاین داشته باشد. نصب نرمافزارهای چت آنلاین حتی در شرکتهایی با کسبوکار B۲B، باعث افزایش مبادرت مشتریان بالفعل و بالقوه به چتهای آنلاین شده و آنها بهسادگی از این راه با سازمان ارتباط برقرار میکنند و بدون اینکه مجبور باشند از ایمیل یا تلفن استفاده کنند بهراحتی قادرند پاسخ سوالات خود را در ارتباط با محصولات دریافت کنند.چت آنلاین همچنین میتواند بازخوردهای واقعی در ارتباط با محصول، قیمت و چگونگی کارکرد وب سایت یک کسبوکار را به سازمان بدهد. ۲. یک گزینهی سلفسرویسی مانند صفحه FAQ در سایت خود فراهم کنید مطابق یک تحقیق صورت گرفته، ۷۳درصد از مصرفکنندگان معتقدند باید خودشان توانایی حل اغلب موضوعات مرتبط با محصول یا خدمات را داشته باشند. همچنین بیش از دوسوم این افراد میگویند احساس خیلی خوبی نسبت به شرکت و خویشتن دارند، زمانیکه میتوانند بدون داشتن تماس و مکالمهای با حتی یک کارشناس خدمات مشتریان، پاسخ سوال خود را یافته و مشکل خویش را حل کنند. بنابراین در صورتی که میتوانید، حتما این امکان را برای مشتریان خود راهاندازی کنید. ۳. فرآیند انتخاب تا خرید محصول را سادهسازی کنید، اجازه دهید خریداران سبد تکمیل شده خود را ذخیره کنند یکی از مهمترین چیزهایی که اغلب خردهفروشان آنلاین در آن شکست میخورد و تا حد زیادی متاثر از مدیریت تجربه مشتری بوده، عدم سادهسازی و موثرسازی فرآیند سبد خرید است. دقت کنید! مردم سعی میکنند که پول خود را پیش شما خرج کنند بنابراین انجام این کار را برایشان آسان کنید، چگونه؟ با ساده و موثرسازی فرآیند نهاییسازی سبد خرید و با بصریسازی فرآیند بهگونهای که مشتری در هر لحظه بداند در کجای مسیر قرار دارد. شما باید تا حد امکان دسترسی به سبد خرید و مرحله نهایی پرداخت را برای آنها آسان کنید. محدوده توجه مشتریان در خریدهای آنلاین بسیار کوتاه است بنابراین شما باید کاری کنید که مشتریان به هدف نهایی خود، با حداقل میزان کلیک (در حد دو یا سه) دست یابند. چنانچه تکمیل عملیات خرید طولانی شود، مشتری خسته شده و فرآیند را در نیمه راه ترک خواهد کرد. از طرف دیگر به مشتریانی که درآن لحظه آمادگی برای خرید ندارند این شانس را بدهید که بتوانند آیتمهای انتخابی را در لیست انتظار ذخیرهسازی کنند و در صورت امکان طول عمر نگهداری این سبدهای انتظار را در سیستم خود طولانی کنید زیرا بسیاری از این مشتریان برای تکمیل فرآیند خرید خود دوباره بازخواهند گشت. ۴. تحویل کالاهای خود را بهصورت رایگان انجام دهید مشتریان عاشق تحویل رایگان هستند. تا زمانی که امکان مدیریت هزینههای خود را دارید، پیشنهاد تحویل رایگان را برای اینکه در شرایط رقابتی بهعنوان یک فروشگاه آنلاین باقی بمانید، حفظ کنید. با حملونقل و تحویل رایگان، نیازی نیست که مشتریان شما نگران هزینههای پنهان خود باشند و این موضوع باعث میشود که فرآیند خرید برای آنها شفافتر بوده و از تجربه خرید خود شادمانتر خواهند شد. سایت کسب و کار بازده موضوع محوری: رضایت مشتری از خرید آنلاین منبع: عصرتعادل (مشاهده ۱۲۹ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید آمریکا و کانادا مشتریان جدید نفت ایران ۴ مشتری اهریمنی کسب و کار شما و نحوه کنار آمدن با آنها ۱۰ اشتباه خطرناک در ارائه خدمات به مشتری ۵ نکته در مورد خرید آنلاین ۸ راز رئیس هایی که کارمندانشان عاشق کار کردن با آنها هستند ۳ دلیل از دست دادن مشتری در هر کسب و کار

۴ راهکار جذابیت خرید آنلاین برای مشتری برای اینکه مشتری شما از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرد و تجربه خوبی داشته باشد باید روی سرعت لود وبسایت، ناوبری و موتورهای جستوجوی سایت، ارائهی تصاویر با کیفیت از محصولات در سایت، مدیریت محتوا، استفاده از بررسیهای مشتریان در ارتباط با محصول، بهرهگیری از روانشناسی رنگ در طراحی وبسایت، نمایش اطلاعات موجودی و زمان تامین محصول، ارائه اطلاعات و سادهسازی تماس با شرکت تمرکز کنید. در این نوشتار ۴ راهکار عالی و خوب پیشنهاد می شود که باعث کسب تجربه عالی مشتری از خرید آنلاین خود میشود. ۱. امکان چت آنلاین را فراهم کنید یکی از مهمترین نکات برای بهبود تجربه مشتری این است که به مشتری خود اجازه دهید با شما یک چت واقعی و آنلاین داشته باشد. نصب نرمافزارهای چت آنلاین حتی در شرکتهایی با کسبوکار B۲B، باعث افزایش مبادرت مشتریان بالفعل و بالقوه به چتهای آنلاین شده و آنها بهسادگی از این راه با سازمان ارتباط برقرار میکنند و بدون اینکه مجبور باشند از ایمیل یا تلفن استفاده کنند بهراحتی قادرند پاسخ سوالات خود را در ارتباط با محصولات دریافت کنند.چت آنلاین همچنین میتواند بازخوردهای واقعی در ارتباط با محصول، قیمت و چگونگی کارکرد وب سایت یک کسبوکار را به سازمان بدهد. ۲. یک گزینهی سلفسرویسی مانند صفحه FAQ در سایت خود فراهم کنید مطابق یک تحقیق صورت گرفته، ۷۳درصد از مصرفکنندگان معتقدند باید خودشان توانایی حل اغلب موضوعات مرتبط با محصول یا خدمات را داشته باشند. همچنین بیش از دوسوم این افراد میگویند احساس خیلی خوبی نسبت به شرکت و خویشتن دارند، زمانیکه میتوانند بدون داشتن تماس و مکالمهای با حتی یک کارشناس خدمات مشتریان، پاسخ سوال خود را یافته و مشکل خویش را حل کنند. بنابراین در صورتی که میتوانید، حتما این امکان را برای مشتریان خود راهاندازی کنید. ۳. فرآیند انتخاب تا خرید محصول را سادهسازی کنید، اجازه دهید خریداران سبد تکمیل شده خود را ذخیره کنند یکی از مهمترین چیزهایی که اغلب خردهفروشان آنلاین در آن شکست میخورد و تا حد زیادی متاثر از مدیریت تجربه مشتری بوده، عدم سادهسازی و موثرسازی فرآیند سبد خرید است. دقت کنید! مردم سعی میکنند که پول خود را پیش شما خرج کنند بنابراین انجام این کار را برایشان آسان کنید، چگونه؟ با ساده و موثرسازی فرآیند نهاییسازی سبد خرید و با بصریسازی فرآیند بهگونهای که مشتری در هر لحظه بداند در کجای مسیر قرار دارد. شما باید تا حد امکان دسترسی به سبد خرید و مرحله نهایی پرداخت را برای آنها آسان کنید. محدوده توجه مشتریان در خریدهای آنلاین بسیار کوتاه است بنابراین شما باید کاری کنید که مشتریان به هدف نهایی خود، با حداقل میزان کلیک (در حد دو یا سه) دست یابند. چنانچه تکمیل عملیات خرید طولانی شود، مشتری خسته شده و فرآیند را در نیمه راه ترک خواهد کرد. از طرف دیگر به مشتریانی که درآن لحظه آمادگی برای خرید ندارند این شانس را بدهید که بتوانند آیتمهای انتخابی را در لیست انتظار ذخیرهسازی کنند و در صورت امکان طول عمر نگهداری این سبدهای انتظار را در سیستم خود طولانی کنید زیرا بسیاری از این مشتریان برای تکمیل فرآیند خرید خود دوباره بازخواهند گشت. ۴. تحویل کالاهای خود را بهصورت رایگان انجام دهید مشتریان عاشق تحویل رایگان هستند. تا زمانی که امکان مدیریت هزینههای خود را دارید، پیشنهاد تحویل رایگان را برای اینکه در شرایط رقابتی بهعنوان یک فروشگاه آنلاین باقی بمانید، حفظ کنید. با حملونقل و تحویل رایگان، نیازی نیست که مشتریان شما نگران هزینههای پنهان خود باشند و این موضوع باعث میشود که فرآیند خرید برای آنها شفافتر بوده و از تجربه خرید خود شادمانتر خواهند شد. سایت کسب و کار بازده موضوع محوری: رضایت مشتری از خرید آنلاین منبع: عصرتعادل (مشاهده ۱۲۹ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید آمریکا و کانادا مشتریان جدید نفت ایران ۴ مشتری اهریمنی کسب و کار شما و نحوه کنار آمدن با آنها ۱۰ اشتباه خطرناک در ارائه خدمات به مشتری ۵ نکته در مورد خرید آنلاین ۸ راز رئیس هایی که کارمندانشان عاشق کار کردن با آنها هستند ۳ دلیل از دست دادن مشتری در هر کسب و کار

اگر می خواهید خرید آنلاین انجام دهید توصیه می کنیم در برخی موارد مراقب باشید و بهیچ وجه از طریق اینترنت نسبت به تهیه برخی کالاها اقدام نکنید لیستی از خریدهای ممنوعه با اینترنت را برایتان آورده ایم با ما همراه باشید خرید آنلاین در کشور ما بهشدت رو به رشد است و به همین دلیل نیز بسیاری از ما هنوز به نحو مناسبی با خرید در محیط مجازی آشنا نیستیم و ممکن است با مشکلاتی در این مسیر روبرو شویم. برای خریدهای آنلاین علاوه بر مشکلات فنی، ممکن است عدم آشنایی با محصولات نیز دردسرساز شود و به همین دلیل در ادامه 10 چیزی که نباید آنلاین خریداری کرد، به شما معرفی میکنیم. هر چیزی که در سایتهای مشکوک عرضه میشود این موضوع تنها به چیزهایی که نباید خرید بازنمیگردد، بلکه مشکل اصلی مربوط به محیطی است که خرید در آن انجام میشود. برخی از سایتها محیطی نسبتا مشکوک دارند. البته ممکن است این سایتها در نخستین نگاه عادی به نظر برسند ولی این نشانهها میتواند به شما وجود یک سایت مشکوک را اعلام کند: – قیمت بسیار عالی و تخفیف باورنکردنی – تعدد فونتهای مختلف و سایزهای گوناگون متن – طراحی از مد افتاده و قدیمی – آدرس عجیب وغریب وبسایت بنابراین در صورت مواجهه با چنین سایتهایی بههیچعنوان از آنها خرید نکنید زیرا با این کار تنها امنیت خود را به خطر انداختهاید. وسایل نقلیه شاید در نخستین نگاه خرید آنلاین خودرو چندان عجیب نباشد و ممکن است نمونههای فراوانی از افراد را دیده باشید که خرید موفق آنلاین خودرو یا موتورسیکلت را تجربه کردهاند ولی بنا به دلایلی خرید آنلاین خودرو توصیه نمیشود: – قوانین این سایتها معمولا به حدی زیرکانه است که ممکن است در صورت عدم رضایت نتوانید معامله را فسخ کنید. – محیط داخلی خودرو و حسی که به شما خواهد داد امری بسیار مهم در راحتی شماست و این حس بهصورت آنلاین القا نخواهد شد. – خرید خودروی آنلاین ممکن است با تفاوت در پردههای رنگ خودرو و محیط داخلی همراه باشد زیرا تعریف رنگها در نمایشگرها و همچنین بر اساس دوربینی که عکس با آن گرفته شده است، متفاوت خواهد بود. بنابراین پیشنهاد میکنیم که بدون دیدن خودرو از نزدیک برای خریداری کردن آن اقدام نکنید. داروهای تجویزشده توسط پزشک شاید این مورد را نیز بتوان همرده با مورد اول بهحساب آورد. خرید دارو بهصورت آنلاین معمولا بسیار سریع است ولی علیرغم وجود سایتهای معتبر برای این کار، سایتهای جعلی فراوانی تنها با تغییر یک عبارت در دامنه میتوانند شما را فریب بدهند. بهاینترتیب ممکن است با دارویی روبرو شوید که جعلی و یا تاریخمصرف گذشته است. بنابراین اگر میخواهید آنلاین دارو بخرید، تنها به دامنههای مورد تائید مراکز معتبری مانند وزارت بهداشت اعتماد کنید. هرچند که این نوع از خرید و فروش آنلاین در ایران هنوز چندان باب نیست ولی آگاهی داشتن از شرایط آن میتواند در آیندهای نزدیک به کار شما بیاید. داروهای غیرقانونی معنی داروهای غیرقانونی در دو بخش قابل تفسیر است: مواد مخدر و داروی بدون داشتن نسخه در هر دو صورت باید بدانید کسی که این دو مورد را به شما میفروشد، ریگی به کفش دارد و به دنبال این است که از خود ردی برجای نگذارد. با قرار دادن این موارد در یک معادله 2+2 میتوانید درک کنید که چرا خرید داروهای غیرقانونی بهصورت آنلاین برای شما خطرناک است. محصولات کپی از کار طراحان حرفهای طراحان حرفهای تلاش زیادی برای تولید محصولات خود میکنند. لباسها و کیفها و سایر تجهیزاتی ازایندست ممکن است در بازارهای آنلاین بهوفور یافت شوند ولی چگونه میتوان از اصل بودن آنها اطمینان داشت؟ در شرایط خرید فیزیکی میتوان با لمس جنس ماده تولیدی به بسیاری از مشکلات پی برد ولی در خرید آنلاین تنها میتوانید عکسهایی را مشاهده کنید که فاقد چنین امکانی هستند. در این صورت باید به دو نکته توجه داشته باشید: نخست اینکه هیچ ارزانی بیدلیل نیست و وقتیکه یک کیف مارکدار را باقیمتی یکسوم نمونه اصلی آن در بازار مشاهده کردید، بدانید که بهاحتمال 99 درصد با جنس تقلبی روبرو هستید و دوم اینکه تنها از بازارهای آنلاین معتبر خریداری کنید تا جنس اصل به دست شما برسد. لوازم بزرگ منزل خرید لوازم بزرگ برای منزل در محیط آنلاین به دو دلیل میتواند دردسرساز باشد: نخستین مورد این است که نمیتوان انتظار داشت که حملونقل توسط وبسایت فروشنده انجام شود و به همین دلیل نیز اگر آسیبی به جنس خریداریشده وارد شود، فرایند بازگرداندن جنس به فروشنده دردسرساز و زمانبر خواهد بود. مورد دوم نیز به خدمات پس از فروش بازمیگردد که میتواند بسیار پیچیده باشد و به همین دلیل نیز اگر میخواهید این دست از وسایل (مانند یخچال، ماشین لباسشویی و …) را آنلاین بخرید، بهتر است از سایتی معتبر اقدام کرده و پیش از خرید برای مطالعه دقیق قوانین فروش و خدمات اقدام کنید. لوازمآرایشی درزمینه لوازمآرایشی نیز دو مشکل برای خرید آنلاین وجود دارد: نخستین مورد رنگبندی است که پیشازاین نیز به آن اشاره شد که بر اساس دوربین عکاسی و نمایشگر میتوان رنگهای مختلف را چند پرده متفاوت دید که این امر درزمینه لوازمآرایشی بسیار مهمتر از سایر موارد است. دومین مورد نیز به عدم امکان تست بازمیگردد زیرا معمولا نمیتوان لوازمآرایشی را پس داد و همین امر موجب میشود تا خرید لوازمآرایشی بهصورت آنلاین، بسیار ریسکی باشد. خانه شاید این مورد بههیچعنوان نیازی به توضیح نداشته باشد زیرا بهسادگی میتوان درک کرد که خرید یک خانه شامل نکات بسیار ریزی است که بدون حضور فیزیکی در خانه نمیتوان به این نکات پی برد. ازجمله این نکات میتوان به زوایای تقاطع دیوارها، ابعاد داخلی کمدها و غیره اشاره کرد. عطر خریدن عطر بهصورت آنلاین ممکن است به دو دلیل برای شما دشوار باشد: نخست اینکه ممکن است جنس خریداریشده تقلبی از کار دربیاید و مورد دوم نیز اینکه خریداری کردن عطر جدید بهصورت آنلاین، یک حماقت محض است زیرا بوی عطر ممکن است برای فرد خوشایند نباشد و این دست از اجناس بههیچعنوان قابل بازگرداندن نیستند. حیوانات خانگی شاید تنها حیوانی که بتوان بهصورت آنلاین و با خیال راحت خریداری کرد را ماهی دانست. سایر حیوانات ممکن است توسط مراکزی عرضه شوند که این موجودات بیزبان را در محیطی بد نگاه داشتهاند و همین امر ممکن است به شکلگیری بیماریهایی در آنها منتهی شود که میتواند حیوان را برای یکعمر در عذاب نگاه دارد و شما نیز باید در این عذاب شریک شوید. پیشنهاد میشود که بدون دیدن حیوانات و محیط نگهداری از آنها از نزدیک، برای خریداری کردن حیوان خانگی اقدام نکنید که ریسک زیادی دارد. وب سایت آتی رسان – احمد محمد حسینی #آموزش خرید آنلاین#خرید آنلاین#خرید آنلاین خودرو#درباره خرید آنلاین#سایتهای جعلی#سایتهای مشکوک#نحوه خرید آنلاین